Рекомендації для батьків


Через який період часу після тренування можна годувати та напувати дитину без шкоди для здоров'я?

 

Питання полягає не тільки в тому коли, але й у тому, чим годувати та напувати дитину без шкоди для здоров'я. Зробити ковток води дитина може безпосередньо після тренування. Враховуючи навантаження наших занять, пити варто не раніше, ніж за півгодини. «Годувати дітей відразу після тренування, навіть не переодягнувшись» однозначно не варто. Після заняття триває процес активного відновлення організму та прийом їжі буде на заваді. Слід звернути увагу на те, чим «поїти і годувати дітей – виключити руйнівні продукти: солодка вода, соки, шоколадки, печиво тощо.

 


На тренуваннях дитина поводиться дуже грайливо, бігає, стрибає, крутиться...

На тренуваннях дитина (5 років) веде себе дуже грайливо, бігає, стрибає, крутиться, але водночас запам'ятовує назви прийомів і намагається їх виконати. Розмови перед тренуванням і після неї про його погану поведінку ні до чого не призводять. Він обіцяє слухатися, але потрапляючи до зали, все починається наново. Дитина не може сконцентруватися та заважає займатися іншим. Чи варто у такому разі продовжувати заняття?

Припинивши заняття Ви просто «заплющите очі на проблему», відкладете рішення «на потім». А розбирати її потрібно зараз. Багато чого залежить від викладача, чи готовий він разом із Вами вирішувати цю проблему, чи дозволяють це умови занять (дитячий колектив, наявність часу тренувань).

Перше що необхідно визначити, так це які цілі досягаються на заняттях. «На тренуваннях дитина поводиться дуже грайливо, бігає, стрибає, крутиться, але водночас запам'ятовує назви прийомів і намагається їх виконати». Якщо достатньо, щоб дитина запам'ятовувала назви прийомів і намагалася їх виконати, то при мінімальних зусиллях викладача результату буде досягнуто. Для цього зовсім не потрібно «ходити строєм» і сидіти нерухомо, слухаючи вчителя. Хоча значущість порядку та самодисципліни дуже велика на шляху формування адекватного життя психіки дитини. Батьки помиляються, думаючи, що зовні показна, зразкова поведінка дитини критерій успішності занять. Досвід показує, що часто під "дбайливістю" поведінки ховається цілий ряд проблем.

 

"Дитина не може сконцентруватися і заважає займатися іншим". Друге, на чому слід зупинитися – увага дитини. Якщо точніше, то не увага взагалі, а неможливість утримувати його достатньо часу на одному об'єкті.

Дуже важливий чинник формування уваги в дітей віком – це відповідальність. Цю проблему можна вирішити спільними зусиллями (вчитель, батьки), накладаючи в рамках заняття на дитину певну область відповідальності. Прикладів може бути маса, починаючи з постановки тапочок у точно встановленому місці, підтримання у дбайливому стані одягу для занять, (важливо що не лише своєю) закінчуючи роботою протягом заняття з певними дітьми за визначеними до заняття правилами (приклад: «Прослідкуй, будь ласка, сьогодні щоб у всіх змінне взуття стояло на місці»). Схема проста і ефективна, але як і все, що стосується виховання, вимагає часу, наполегливості та терпіння.